Helt slut..

PHU jag är helt slut efter dagens hoppträning i Grankärr. Hade inte ätit ordentligt på hela dagen minus för det. Plus att jag var rätt trött iom att jag hade tränat gymnastik i 3h innan, så jag är rätt sliten nu! men nog om MIG dags att berätta lite om hur det gick på hoppträningen. Vi hoppade en kombination vilket gick sisådär hon svängde av innan hindret jätte svårt för mig att styra henne men det löste sig sen, hon drog jätte mycket mot hindrerna eller så var det jag som var lite för svag för att jag inte ätit ordentligt. Men helheten var rätt ok ändå, inte den bästa hoppträningen men vi tar oss säkert igenom det här som vi gjort förr. Nästa onsdag blir det hoppträning och på söndagen ev en dressyr träning för Anna karin i grankärr, jag måste verkligen komma iväg på en nu! Kan ju träna dressyr grunder hemma oså men nu vet jag inte hur jag ska fortsätta utbilda mitt lilla hjärta, så ett dressyrpass vore inte fel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0