1. Presentation av mig & min häst!

Okey, här kommer en presentation av mig och min häst!

Jag heter som sagt Nathalie och jag är 17 år och har hållit på med hästar enda sedan jag var 3 år , nu de senaste 5 åren har jag i stort sett hållit på med unghästarna och tävlat min ponny. Och nu fram över har jag tänkt att fokusera lite mer på unghästar då jag har öppnat mitt intresse för det. Går på grennaskolan inriktningen samhälle ekonomi.

Ofelia är 5 år i år och import från Danmark. Hon kom som 3 åring till mig oinriden grundhanterad. Så jag har ridit in henne själv och nu är hon underutbildning. Hon älskar att hoppa och är riktigt duktig i dressyren. Jätte kräsen med foder, jag har fortfarande inte hittat ett bra foder som hon "älskar" eller passar bra till henne! En riktig diva men endå en ängel! Vi känner varann innan och utan nu och jag märker direkt på henne om hon är på dåligt humör eller har en dålig dag..


Jag och ofelia hösten 2009

Jag och ofelia våren 2011



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0