3 Min största rädsla inom ridsporten

Oj vad svårt, har jag några rädslor inom ridsporten? Jo, när jag har kvällarna istallet så brukar jag springa runt flera gånger och kolla så att inget ligger imot elementen så det kan börja brinna. Min största rädsla är verkligen att det ska börja brinna i stallet på kvällen eller natten att man får ett samtal och ush nej det får bara inte hända! Jag är också rädd att Ofelia och jag ska vara med om en riktig olycka som skulle kunna skrämma upp mina föräldrar så pass att de sålde henne eller något men iom att jag betalade felan helt själv och alla papper står på mig så tror jag att de inte skulle kunna göra det mot mig, Ofelia är min absolut bästa vän. Jag har också varit rädd för att hästen ska ramla och bryta benen. Är välldigt noga med vägunderlag och vart jag galopperar och hur fort och hur kontrollerat för det bestämmer du som sitter på ryggen! Det är många ryttare som förlorar fullständig kontroll över hästen när man galopperar, inte bra.

Ja jag tror jag har svarat på den delen.


Någon är bra på att fota? haha, missar ju halva ofelia? Söt bild från igår!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hah, men det var ju felan som inte stog still ju :c

2011-02-22 @ 17:28:29
URL: http://jeennifermatei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0