Äntligen!

Som jag har väntat, vad fint det blir men det är lite kvar som ska finslipas. Var uppe i stallet i efm innan gymnastiken hade laddat upp kameran men glömt att sätta i minneskortet? så typiskt mig, hade ju tänkt att ta kort på Sighsten&Buzz men nä det gick ju inte då. Imorgon blir det dressyr är as taggad? konstigt, hade det varit i höstas hade jag hellre hoppat eller ridit ut en sväng. Nathalie börjar bli lite dressyr inriktad nu vet ni haha, jag känner faktiskt att vi behöver det. Hon är så "obalanserad" i vänster galopp så de ska vi öva på imorgon! Då blir det oxå massa bilder och presentationer på alla hästarna i stallet just nu.


En söt bild på Ofelia tagen i lördags. Den ända helprofil bilden jag lyckats ta på henne.. hon ska alltid gå efter kameran och nosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0