Dagarna går..

Nu är det fredag igen, en hel skolvecka har gått det känns som om det var söndag i går? Igår red jag ofelia barbacka runt lite på gården, bara i skritt så det var inte så mycket för hennes del! Ska försöka hoppa imorgon och idag blir det väl lite dressyr eller något. Jag har blivit utsedd till någon slags människa som ska ta atg i hästtävlingarna på skolan så jag känner att jag bara tänker på det nu. Känner mig jätte stressad måste hitta någonstans att ha tävlingen då Örks var så himla otrevliga mot mig i telefonen, men de löser sig alltid! Blogg.se CEPAR så jag kan inte lägga upp alla fina bilder jag tog igår nu.. åhh lovar att dem ska komma upp idag!!

/ Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0