Dagens..



Jag och jenifer red ner till logen, medans hon redfram Ofelia byggde jag upp lite hinder.. Började hoppa fram på ett sockkerbits hinder, sedan la jag upp sockerbiten till ett räcke låg ungefär på 60 cm. Jag hoppade även ett vanligt räcke med en bom framför som låg på 80 cm. Ingen riktig hoppträning hoppade bara för att öva på det Katta sa åt mig att öva på. Jennifer tog lite kort och filmade oxå! Så det kommer upp ett litet klipp. Jätte svårt för kameran att fånga oss över hindrerna men här får ni några bilder som blev ok.

haha kul att hon hoppar högre än vad hon behöver..

Gaaah blir galen hatar suddiga bilder. Jag SKA köpa nytt objektiv nu!

tror det ligger på 80 här.. hon är så duktig min lilla bebis!

Lågt det ser ut.


Jennifer fick rida lite idag också, hon hoppade ett skutt oxå så duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0