Glad alla hjärtans dag

De är ju alla hjärtans dag idag och jag ligger med 40 graders feber i sängen.. kände mig helt ok i morse och var uppe i stallet och red men det var nog droppen för när jag kom hem direkt blev jag jätte kall och frös och sedan svettades jag och tog tempen då var den 38, kul! Isabelle min kompis var med mig i stallet och red lite på ofelia idag haha.. var jätte kul att se någon annan rida sin häst, men vad "dum" hon är när andra rider henne hon lyssnar inte alls så bra som när hon gör när jag rider och hon busade jättemycket när Bella skulle galoppera..aja busponnyn. JUSTE haha när vi öppnade stalldörren i morse så möttes både jag och bella av en stor blöt kyss från ofelia, ganska kul iom alla hjärtans dag men busen hade ju sparkat sönder sin dörr, mindre kul! Hon får gå ute i natt med resten av gänget kanske hon blir lite lugnare sen när jag ska rida henne? Ush vad mitt huvud värker! Har sovit ända sen typ kl 13 till 18... Snart kommer min världens bästa pappa med piggelin och han var jätte orolig, han hörde ju hur dålig jag lät, söta pappa! Nä nu ska jag försöka vila lite! Vi hörs


En socker söt syster Andera

Andrea & Allis!


Kommentarer
Postat av: Andréa

hihi där är ju jag :D

2011-02-14 @ 19:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0