God förmiddag...

som min samhällslärare alltid säger. Jag är hemma en sväng nu alla mina vänner stack och skulle äta på Amalias,ush. Idag blir det hoppning och jag längtar jätte mycket, har inte ens lust att gå tillbaka till skolan. Är och händer bara massa skit där alla är så himla dumma i huvudet! Hade världens lustigaste drömm inatt med Hanna & Petra mina grannar kom ner och jag smuglade in dom i mitt fönster? Kan inte sluta tänka på det haha!
Åhhh vill åka och handla massa nya häst saker men nästa måndag ska nya delar till dressyr tränset inhandlas. Och ihelgen ska jag EV iväg på en liten 35 min tripp åka båt och prov**** Kan ni gissa vad jag ska göra? Ska bli spännande, gör det mest för skojs skull men även för att jag vill testa för någon gång kommer det att hända. Haha till och med att jag själv blev nyfiken? Vi hörs senare, och i efm kommer det massa fina bilder det LOVAR jag *blink* / Nathalie

Kommentarer
Postat av: elin johansson ;p

provrida? :)

2011-02-23 @ 14:36:29
URL: http://poneygeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0