Godmorgon

Här sitter jag med handuken runt håret och kom på att jag glömde uppdatera igår. Jag red Ofelia runt tornet en sväng och det började med att hon stegrade av mig vid Emma, men jag hoppade upp igen och sen när vi var på väg hem så fastnade vi i bomen och hela sadeljorden gick sönder? (jag som måste ha den sadeln på söndag) Jag flög åt sidan och fick bakhuvudet mot bomen. Sen fick jag sadla av hästen i skogen och leda bort henne till stallet. Gud vill verkligen inte att vi ska komma iväg och tävla/träna. Idag ska jag åka till Göteborg och mysa lite, så Ofelia får nog vila idag om jag inte longerar henne när jag kommer hem eller något. Nu ska jag äta frukost, vi hörs.


Jag & Ofelia hösten 2009

Jag och min förra ponny Forricka sommaren 2009

sommaren 2009, saknar dig pluttis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0