Gymnastik..

Nu är jag förmodligen och tränar gymnatsik men smart som jag är gjorde jag ett tidsinställt.. Igår kväll var jag och jennifer i stallet till typ halv nio. Jag hade kvällen så vi mockade och städade och pysslade om hästarna oså, vi mockade sky's box två gånger vi såg inte att det redan var mockat hehe. Jag klippte Ofelias man igår och flätade svansen som jag alltid gör och borstade jätte noga osv. (borstar alltid noga) men ah.. Här kommer lite bilder och senare ikväll kommer en rundvisning på stallet..


Klipper ofelias man då hon hatar när man rycker, tycker det blev riktigt bra faktiskt.

Ofelias fina svans, flätar för att svansen ska hålla bättre och för att hon inte ska skita i den, det fyrser ju fast och är jätte jobbigt att få bort om man inte har möjlighet till att duscha svansen. Blir fint när man flätar oxå.

Min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0