ingen horse show för mig inte...

Nähäpp, det blir ingen horse show för mig nej! Blir så ledsen hade ju verkligen sett fram imot det det var ju höjdpunkten men men, får väl kolla hemma ifrån tv soffan som vanligt! Men iaf, har varit i stallet hela förmiddagen, mina syskon var med. Måste ju köra lite med dom, de hjälpte mig mocka packa mat fylla vatten göra kraft och borsta mm. Red på volten barbacka med Ofelia Steph & Andréa red lite med. Ofelia var jättepigg och ville inte alls arbeta hon ville springa och busa med mina syskon som sprang brevid när jag försökte arbeta henne lite iaf men men. Måste berätta en kul sak som hände igår när jag var ute i hagen och mockade lite, helt plötsligt när jag stog där kom lilla sighsten (7 mån gammal) fram till mig och började busa.. så vi sprang runt i hagen han bockade och stegrade och rullade sig han lekte verkligen det var sjukt gulligt och kul. Vilken känsla! Hade inte med mig kameran vilket var synd hade fått as tuffa bilder.

Känner mig fortfarande dålig lite sämre idag faktiskt så jag ska fortsätta vila och kolla på Mannen som talar med hundar!



Lilla Sighsten som står hos oss ska vänjas av vid mamma Svea nu. Sighsten är efter Eighty eight keys och kommer snart få en lek kompis som kommer nästa helg, samma ras som siggis, Angloarab.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0