irriterad!

Jag får inte tag i en enda hovslagare? snacka om att ha oturen på sin sida idag alltså helt sjukt! ringer som en galning och försöker få tag desperat efter en hovslagare men ingen svarar, ringde till 118118 för att ta en annan hovslagare vilken som helst men nä dom hittar ju ingen eller fattar inte ens vad jag menar! inkompitente idioter ska aldrig mer ringa dit!

Men iallafall, jag ska försöka ta mig upp till stallet och mocka och greja. Min häst sket ju i sin egen krubba så jag ska försöka göra rent den. Dessutom hade jag planerat att ta fram min moppe idag så jag kan ta mig lite smidigare till stallet och dit jag vill men nä då ska det snöa! Not my day today! Hade ju tänkt att anmäla mig till gbrf's träningstävling på söndag i hoppning plus att det är hoppträning imorgon men efter som att min häst har varken sko eller varit igång på 4 dagar så kommer det inte bli som jag planerat. Ofelia har en tendens till att bli väldigt pigg om hon får "vila" i bara en dag, det funkar lixom inte, och efter fyra dagars vila starta med hoppträning känns inte som om det vore den bästa kombinationen. Ofelia älskar att hoppa och blir helt galen, sist flög jag av haha lyckat!

Här ska ni få lite bilder..



Min syster soppar så fint!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

take it easy, plus ta bort den fula bilden :(

2011-02-10 @ 22:27:34
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]

Hejsan! :) Förlåt om jag stör, men har lite hästgrejer till salu. (Det är nya saker, säljes pga att jag slutat rida, pga lång historia)

Men ifall du är nyfiken, ta gärna en titt på länken här. :) ha en bra dag, kram



http://ellinorsjoberg.blogg.se/2010/june/till-salu.html

2011-02-13 @ 13:54:30
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0