Kaosmorgon

Okey, nu ska jag dra igång med det här på riktigt och skärpa mig! Jag startade min morgon med en promenad med hunden Wilma i snöstorm. Sedan åkte jag och pappa till stallet för att släppa ut hästarna vilken kaos morgon säger jag bara! Jag började som jag alltid gör när jag har morgonen i stallet, ge hästarna kraftfoder fyller uteburarna med hö släpper ut dom en o en allt efter som att de blev klara! Sedan skulle jag ge fåren mat då springer de ut en efter en så jag och pappa får springa och jaga fårskallar?! När jag sedan var påväg hem och hade lite brottom för stt hinna göra iordning mig till skolan så blir jag utelåst för mamma är och lämnar barnen..hm lyckad morgon lite lagom kaotisk! Hoppas på att få tag i hovslagaren så han kan slå på tappsko på min darling Ofelia!






Kommentarer
Postat av: Gautegrete

Very good guestbook. Interesting!

2011-08-26 @ 17:35:43
URL: http://gautegrete.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0