Passa på!

Att köpa ridbyxor på hööks just nu 15% rabatt på alla ridbyxor ett litet tips. Jag har själv två riidbyxor ifrån hööks och är riktigt nöjd med kvaliten trivs jätte bra att rida idem, formar sig jätte bra efter kroppen krymper inte i tvätten, det är skönt! Tänkte också passa på och tipsa om Charlies Häst & Hund i Jkpg rear ut Charlies egna märke då de ska byta logotype "köp 2 för 1" Jag ska själv åka in i veckan och passa på handla på både hööks & charlies, måste handla jätte mycket känns det som. Nya benlindor, nya schabrak och ett nytt hopp schabrak till tävling, huva, ridbyxor, pälsglans, handskar, thermotäcke och ländtäcke!

Idag ska ofelia vila hon gick så bra igår på banhoppningen. Imorgon ska jag träna dressyr, ska dra med min lilla skåning som är här i gränna och hälsar på som hästskötare. *hihi* Onsdag tänkte jag köra lite markarbete på volten hemma även kanske skritta ut i skogen. Torsdag eller Fredag ska vi hoppträna i ridhuset. Det beror på vilka tider som är lediga och vad jag ska göra osv den dagen det inte blir hoppning blir det dressyr i ridhuset. Lördag ska jag ta med emma ut och så ska vi rida ut en rejäl sväng och sedan på Söndag får det bli Dressyr igen. Tänkte försöka satsa på att komma iväg på en dressyr träning måste jobba upp lite mer fys på Ofelia och skärpa mig med att det bara är måndagar hon ska vila. Jag ska satsa stenhårt på hoppningen nu, nu till sommaren ska jag pröva ut en ny hoppsadel till oss. Aja vi hörs senare tänkte skriva nr 3 på "listan" idag.

Åh juste, igår kom Sigges lilla kompis Buzz, dom var nog hos oss vid 9 tiden. Sighsten sprängde staketet 3 ggr igår jätte jobbigt! Måste vara jobbigt för lilla bebisen också att lämna mamma oså. Vi hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0