Solsolsol

Vaknar upp till en underbar dag med massa sol och klarblå himmel är inte det underbart? Jag har ridit en sväng i skogen nu på morgonen och det var så härligt, när jag närmade mig stallet igen påväg hem från ridturen möttes jag av sighsten lilla bebisfölet i hagen så han gick med den sista biten till stallet fast i hagen. Fick äntligen tag i min stallchef Emma, hon är i Malaga i spanien och tar hand om lite hästar som nästan har svultit ihjäl. PRE andalusier tar hon hand om, de har en gång varit riktigt fina men tyvärr har de blivit misskötta. Hon hade det super bra där nere, de hade fått på hästarna några grimmor som hon köpte med sig ifrån sverige och ni anar inte hur mycket jag vill vara med där nere men jag måste ju ta hand om alla hästar här hemma såklart. Märks att Kilroy saknar emma, han börjar bli riktigt trött på mig han vill ut och rida och han vill bli ompysslad. Pysslar med honom så mycket som jag hinner men nu är det ju lov och då ska jag försöka mysa lite med gamle farbrorn.


Kilroy & Emma

Nä nu ska jag ta och lata mig lite kanske sova en stund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0