Söndag kväll

Nu tar snart denna veckan slut imorgon börjar en ny! Ska lägga mig tidigt så jag är utvilad och beredd för en ny vecka. Imorgon ska jag in till stan och handla lite nya delar till ofelias träns, någon som kan gissa? Rätt svar får en länkning. Jag ska även leta efter nya ridstrumpor och pannband? Jätte smidigt att ha nu när våren kommer och det kan vara lite rått, men för varmt med mössa. Glöm inte att jag drar "veckans sötaste" imorgon så mejla in bilder på dig och din häst/ eller något annat djur hund, katt eller kanin? Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nytt pannband eller nosgrimma kanske?

2011-02-27 @ 21:23:22
Postat av: emilia

hejsan!

läs min hästblogg. här kan du hitta allt från roliga/bra tips, bra dressyr övningar jag besvarar läsar frågor. och jag hoppas ni finner det läs värt

/Emilia

2011-02-28 @ 02:28:06
URL: http://emilia-h.devote.se
Postat av: Anonym

Nu har jag dragit vinnaren av dagens blogg! Kolla om det var du som vann, och anmäl dig igen i samma inlägg!

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/february/vinnare-av-dagens-blogg-ny-tavling.html

2011-02-28 @ 17:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0