Dagens Dressyrpass

Sofia kom till stallet och "hämtade" upp mig o felan plus jennifer min syster o hennes pålle. Dagens ridpass blev ett dressyrpass nere ri paddocken och det gick faktiskt riktigt bra, känns som den där dressyr träningen gjorde susen! Nu ska jag träna dressyr som attan hela sommaren för att kunna starta lite Lc & Lb i dressyren till hösten! WOW vuxenpoäng till mig säger ja bara. Hehe.

En bild ifrån ridpasset, hon gick på och trampade ordentligt med bakbenen vilket kändes jättebra, fick en jätte fin känsla! Lyckades plocka tillbaka henne till samma känsla när hon börja dumma sig, hon har väldigt svårt o koncentrera sig när de är mycket som händer runt omkring, iaf i dressyren. Vilket innebär att det krävs ännu mer av mig dels för att hålla min egen fokus på hästen och hålla ihop ofelias koncentration. Men är iallafal jättenöjd med dagens ridpass. Imorgon åker vi till Mantorp tsm med gänget på logen. Sofia är med phu haha kan behöva henne stöd imorgon! Vi ska terräng tränings hoppa inför en instruktör. Det kommer bli skit kul! :) Är jättetaggad och jennifer ska hänga med och fota så imorgon eller på tisdag kan ni ju förvänta er en drös av bilder.

Det schabraket jag har där är köpt på Charlies Rean, från märket Kingsland.

/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0