Höft-problem

Nä nu börjar såklart andra höften krångla ändå har jag inte överansträngt den eller något, får börja med medicinerna och köra på som vanligt helt enkelt. Iom att jag hade så ont igår kväll så fick Marion rida ofelia och de red bara en skritt tur i skogen hon och jennifer. Jag låg hemma och vilade. MEN idag måste jag ner till logen och träna dressyr! Klippte ju aldrig henne igår heller men de har jag inte tid med idag. Har fullspeckat direkt efter jobbet måste jag till stallet rida sedan vid 20 ska jag vara hos Cecile, ska nämligen vara barnvakt och sedan på lördag vid 10 ska jag servera på ett bröllop så söndag är den ända dagen jag har riktigt med tid till ofelia. Då har jag också planerat in ett dressyr pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0