1 mars

Igår blev det ingen uppdatering alls sorry! Jag var i stan halva dagen och gick i skolan till kl 4 suck! I stan provade jag kläder för den kommande modevisningen den 8 mars för alla kvinnor & tonårstjejer. Grennaskolan arrengerar detta, kom och titta vet ja. Igår köpte jag nya saker till tränset, och det blev som ni säkert anade ett fint swarowski pannpand. Ofelia passade jätte bra i det! Sedan igår kväll hade jag jätte migrän och jag red dressyr oxå så jag var helt slut när jag var hemma, btw jag var hemma kl 22!! Det får jag lida för idag med världens migrän. Lovade mamma att inte sitta vid datorn så mycket är inte bra för mitt huvud, men uppdaterar mer idag i promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0