Arg/ledsen.

Åh jag är så irriterad, aldrig någon som vill rida! Förlåt för kass uppdatering men jag har helt enkelt inte haft så mycket tid dem senaste dagarna. Missade hoppträningen i fredags och nu är inte nästa förens om två veckor och jag blir så grymt sur. Ska skaffa en privat chaufför som alltid kan köra. Det är nog det mest jobbigaste när man så gärna vill åka iväg på träningar / tävlingar men föräldrarna inte kan köra eller är upptagna. Ännu mer jobbigare är det för oss som inte har så jätte intresserade föräldrar som får tjata vilket oftast leder till konflikter. menmen. Här får ni lite bilder.

Zelica och Stephanie

I lördags fick jennifer rida ofelia..

Jag flätar svans ;)

Kommentarer
Postat av: stephanie <3

a men jag rider ju när jag vill cog kan <3

2011-03-30 @ 18:48:55
Postat av: Emma

ponny rumpaaaa!!

2011-03-30 @ 22:18:58
URL: http://www.emmastokigatankar.blogspot.com
Postat av: Nathalie svarar till Emma

Haha emma , det är Zelicas rumpa ;)

2011-03-31 @ 09:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0