Back on Track ryggskydd..

Igår när jag var på hööks så bad jag om att få prova back on track ryggskydd. Händer rätt ofta att jag får jätte ont i ryggen nu för tiden när jag väl slappnar av och ska lägga mig i sängen och sova, och jag har funderat och tänkt på vad jag gör för fel, och kanske är det något jag gör när jag rider iom at jag nästan rider 4-6 dagar i veckan! Förmodligen har det något med hästarna att göra plus min "ryggsjukdom" (har skolios = sne rygg) men läkarna gör inte så mycket åt det för det är inte så illa. Back on track har då ett bra ryggskydd som man kan använda när som om jag förstod dem rätt, back on track är kända för att smärtstilla och häva infektioner i leder och muskler. Är det värt att lägga 500-600 kr för ett ryggskydd till mig själv? Har haft en del back on track saker till min förra häst och jag fick posetiv respons tillbaka då, kanske är värt att köpa ändå?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0