Dagen den 11 mars

det är redan 11 mars snart har halva mars gått det är helt otroligt? Imorgon är det tränings tävling i grankärr och mitt mål tror jag var 60 & 70 om jag inte minns fel och jag ligger i shack med min plan. FEELS SO GREAT!! Nästa lördag är det Klubbtävling i Grankärr och då satsar jag på 70 & 80 hoppas det går bra imorgon! Förra fredagen var ofelia jätte jobbig att lasta. Ångrar så mcyekt att jag inte filmade i somras när vi lasttränade så jag kunde visa er hur vi har arbetat med det. Nu är hon mest bara fjantig och dummar sig när hon ska gå på och ibland springer hon in man behöver knappt smacka. Hon är lustig min lilla bushäst! Idag blir det ev dressyr i ridhuset tror jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0