Dressyr/Frihetsdressyr


Red som sagt ner till ridhuset och påvägen ner så gjorde jag massa öppna och slutna på vägen. Det gick jätte bra, hon lyssnade jätte fint på hjälperna. I ridhuset övade jag på att rida ridvägarna noga, samt tempoväxlingar och det gick jätte bra. Hon ville dock inte arbeta i form tyckte det var jätte jobbigt så jag gjorde lite öppna och slutna i ridhuset oxå. Sen i slutet av passet så arbetade hon jätte fint i form. Körde även lite frihets dressyr och det gick verkligen SKIT bra, hon följde efter mig som en liten hund..och tappade hon koncentrationen så var det bara att ropa hennes namn så kom hon till mig. Underbara hästis!




Godnatt, btw imorgon kommer massa bilder ifrån dagens ridpass..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0