Old pics..

Min gamla dator pajjade ju i höstas och då försvann alla mina bilder eller ah, han som fixade datorn bad om ett usb minne så dom finns på usb minne om jag vill ha dem har bara glömt bort att hämta det. Men iaf min syster hittade massa bilder på sin dator från tiden då vi hade ett russ vid namnet Ido och jag hade min ponny Forricka♥

Forricka och min syster jennifer sommaren, 2008 shit vad länge sen!!

Tokstållen ido vi hade i ca 8 månader, vi blev lurade när vi köpte honom. Han var inte inriden ordentligt så när jennifer skulle rida honom så var han jätte konstig och stökig allmänt jobbig. Men jag red till honom och sedan tog en söt tjej vid namn Marion hand om honom fast han stod kvar hos oss. Sedan hösten eller vintern 2008/09 blev han såld till en mysig familj.

Älskade pappa och idopido, Ido hoppade ett antal över sin box som för övrigt var högre än han själv? Ibland när vi kom hem från ridturer stog ido i stallgången och mumsade hö? haha.

Fast han var en riktigt go häst, han ville bara väl han hade ju aldrig blivit uppfostrad ordentligt hur kunde han veta vad som var rätt och fel?

Min älskade ponny Forricka, om jag kunde skulle jag ta tillbaka henne. Hon älskade min pappa, hon var ganska rädd för vissa män men hon älskade verkligen pappa! Detta är nog den häst som ligger pappa varmt om hjärtat, han tyckte så mycket om henne. (han tycker om ofelia med)

Saknar dig så mycket!


Kommentarer
Postat av: HANNA

Nu har jag dragit vinnaren av dagens blogg! var det du som vann? kolla här, eller anmäl dig igen (i samma inlägg) ;)



http://hannalovisasol.blogg.se/2011/march/vinnare-av-dagens-blogg-och-ny-tavling.html

2011-03-01 @ 20:10:49
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej!

Kul att se bilder på Forricka!

Hälsa din pappa att hon mår som en prinsessa på Öland. ;-)

Ska hälsa på henne till helgen.

/ Carina

2011-05-30 @ 13:51:47
Postat av: Anonym

Hästen Ido, är det ett gotlandsruss född 2000?

2011-06-05 @ 21:04:37
Postat av: Jennifer matei (syster)

svar till anonym: Ja det är det! hur visste du det ? ;o

2011-06-22 @ 14:09:08
Postat av: Anonyn (svar tillbax)

jo jag har en häst som heter Idoär ett gotlandsruss född 2000, han är väldigt lik honom, på manen att den ligger över och så. Blev han såld till en ridskola? eller har ni kvar honom :)

2011-08-04 @ 22:26:43
Postat av: Anonym (svar igen)

Eller vet ni om han blev såld till en ridskola

2011-08-05 @ 10:05:55
Postat av: Anonym

Har han en vit stjärn i pannan ;)?

2011-08-06 @ 10:05:35
Postat av: Viveca Carlsson Hjerpe

Hej det är jag som har Forricka och min dotter tävlar hennen men lite nyfiken hur det gick när du tävlade med henne det går rätt bra med några stopom du nu tävlade henne skulle vara glad att få lite info om henne förra ägaren tävlade inte så mycket med henne och hur hennes spatt varig den var utläkt när hon kom hit i februari 2011 ring gärna på min mobil 0702947405 eller 0485-25095 mvh viveca

2012-05-18 @ 20:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0