Sadlar..

Är ju som sagt på jakt efter en ny hoppsadel och igår bloggade jag lite om tekna hoppsadeln som jag inte visste så mycket om. Vore kul om fler kunde uttala sig lite om just tekna hoppsadeln.
Nu har jag oxå varit inne på Santa Cruz hemsida och hittade två sadlar jag tyckte var snygga och såg ut att passa mig bra. Den första sadeln heter Santa Cruz Anicce, denna sadel har något mer öppnare säte. Sadel som passar både höga och låga mankar.

Nästa sadel heter Santa Cruz Basel, denna är en fransk modell av hoppsadel. Lite djupare sadel.

Som ni ser på bilderna så varier min smak verkligen. Självklart vill jag ha en svart sadel då resten av min utrustning är svart. Är jätte snyggt med den där kaffebruna färgen som det är på Basel sadeln.

Har inte haft några av dessa sadlar innan? Vet ni läsare något om dessa? Provade en santa cruz på Charlies i lördags och den var väldigt bekväm!

Kommentarer
Postat av: elin johansson

zantos har en santa cruz och det är jätte skön fast inte jätte mkt stöd där fram bara, men det är ju mina ben det hehe;) och vi har en flatback (tror jag ) inte helt säker haha :D

2011-03-22 @ 15:09:54
URL: http://poneygeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0