Tävlingen..

Okej, nu tänkte jag berätta mer om hur det gick idag och det gick sådär! Allt började jätte bra, hon gick på transporten jätte fint gav henne 2 min med tänke tid och sen sa hon själv "kom nathalie, nu går vi in i bussen" inga problem lixom. Jag blev överlycklig. Hon var jätte lugn hela vägen till grankärr (inte lång väg med iaf). Banan var relativt enkel och jag memorerade den noga men jäkel till häst vägrade ut oss på 3:e hindret, jag fick hoppa klart banan, 4e och 5e hindret gick jätte bra sedan var det de sista hindret och då vägrade hon en gång och sedan så hoppade hon ett jätte skutt och bockade direkt efter hindret så ja, jag flög av åter igen. Haha! Men men, det är bara att fortsätta träna! Allt annat gick ju jätte bra så jag ska inte klaga alls.


Två bilder på min älskling från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0