Tidsinställt..

Nu är jag i stallet och förbereder inför träningstävlingen..
Det här är saker jag alltid måste göra innan tävling mm.

  • Ny putsade skor träns & sadel
  • Ny tävttade schabrak/huva/benlindor/transportskydd
  • Välvårdad häst = tvättad och nyklippt (underhaka öron mm.)
  • Rena tävlingskläder. Tycker det är jätte inte äckligt men det ser så ofräscht ut med personer som kommer med gula/svarta fläckar på vita ridbyxor osv..
  • Ha KUL innan på och efter tävling. Allt handlar inte om att vinna utan att ha kul.


    Håll tummarna för oss idag.


Kommentarer
Postat av: HANNA

Nu har jag svarat på frågestunden, kika in och se vad jag svarade på din fråga ;)

2011-03-12 @ 19:11:57
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0