Torsdag

Idag är det torsdag och idag står uteritt på schemat, även fast jag är så otroligt sugen på att rida lite dressyr!
Gårdagens ridpass lydde såhär, Jag res ner till ridhuset men ofelia var jätte jobbig och skulle vända hela tiden så jag bråkade lite med henne tills hon gjorde som jag sa och gick dit ajg ville sen hoppade jag av och ledde henne ner för att jag inte ville bråka. Sen hann jag nog rida 15 min i ridhuset då skulle dom harva så jag fick gå ut på ridbanan och där skötte hon sig faktiskt riktigt fint. Kom 4 små ponnysar in på banan var av en var min egna syster hehe. Har märkt att jag ahr jätte mycket kvar att träna på i dressyren så jag måste verkligen ta och skärpa till mig nu och träna dressyr på riktigt inte hålla på med annat! Hon lossnade jätte fint i skritten igår även om ponnysarna var lite distraherande och efter ett tag blev hon jätte fin i traven oxå. Sen så fick jag sällskap av Elin, Jennifer (min syster) och Thea en bit hem till stallet.

Som sagt idag ska jag ta emd mig min kompis Elvira till stallet som ev ska bli medryttare på en häst i stallet. Så hon ska med upp idag och kanske rida henne en sväng. Hörs senare..

Kommentarer
Postat av: elin johansson

när kommer bilderna på det du hade köpt ;D

2011-04-02 @ 08:48:41
URL: http://poneygeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0