vad hände i måndags?

Tänkte berätta för er nu vad som hände i måndags.. I måndags så skulle jag åka till stallet direkt efter skolan men så fick jag reda på att vi hade modevisnings repetion så jag skulle inte hinna att åka till stallet. När jag var på repetionen så fick jag massor av samtal från emma men jag kunde inte svara och heller inte ringa upp då min telefon är spärrad. Sky och Ofelia hade sprängt staketet in till hingsten Kilroy. Det var säkert världens kalabalik men men.. Jag tror  säkert att ofelia har blivit betäckt och det här är verkligen inte rätt tilfälle till att få föl osv, vi är ju mitt uppe i träning och tävling och massa så jag kommer att ta ut vet och göra ultraljud. Det var alltså därför Kilroy åkte och hit kom Celika och tog kilroy's plats.

Vi får ta och sätta upp sånt här staket..




Kommentarer
Postat av: Leandertilde

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2012-06-14 @ 08:55:02
URL: http://leandertilde.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0