Vasalopps dagen..

Vasaloppet är ju idag och vad gör jag? Jo jag ska bara ligga och sova och kolla på film hela dagen har jag bestämt mig för. Var uppe så himla sent igår det är sjukt, var ju barn vakt och nu är jag så trött så jag kan knappt skriva.. Vi kollade på Harry Potter filmerna baklänges igår? och jag som aldrig har sett dem innan blev jätte förvirrad haha, så ska kolla på alla i rät ordning idag. HAr ju aldrig sett dem och dom var ju jättebra!!! Har inte bestämt mig än hur jag ska göra om ofelia ska vila idag också eller om jag ska rida ut en tur isfa ska jag åka upp nuuuuu. Kan inte bestämma mig har verkligen besluts ångest. Men det lutar åt att jag rider ut en sväng i skogen, måste röra på mig och få frisk luft. Kommer göra jätte ont att rida med detta blåmärke på rumpan men det är väl bara att bita ihop i guess? Bilder kan ni ju iaf förvänta er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0