Förlåt!

Jag ränkade med att internet skulle funka hos pappa men det gjorde det tydligen inte! Ska fixa det ikväll. Nu ska ni äntligen få massor med bilder men först så ska ni få på det nya schabraket.





påväg ner till ridhuset..



Silverbootsen ifrån catago.

Super duktiga Alicia var nere på banan med sin häst Paulo.



Fina Zelica och min lilla syster stephanie!



Började med att rida lite på banan mycket tempoväxlingar sen skulle dom harva där inne så vi red ner till en hage där de ställt upp lite hinder, självklart kunde jag inte hålla mig så jag hoppade ett skutt och försökte också fånga upp ofelia efter hindret då hon har en tendens att dra iväg i full galopp. Det gick hyfsat bra faktiskt!

Red även Zelica igår på banan, mer bilder om det får ni senare idag!

/ Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0