Klubbtävling i Grankärr..

Ofelia
LE: Kom runt grunden felfritt kändes jätte bra, sket i omhoppningen.

LD: Hon hoppade och tog i jätte  bra på dom första hindrerna men sen tappade hon på de sista så de blev tre nedslag, mycket synd för det kändes mycket bättre på denna klass än förra och jag tänkte ta omhoppningen och hon var kvick och svarade mig jätte bra. Men men.


Bella
LE: Fick hoppa bella (ellies d-ponny) hon är lika gammal som ofelia. Men det är två helt olika hästar att rida, båda är lika lugna från marken. Ofelia är jätte kvick och svarar direkt medans bella är lite seegare men hoppar helt underbart! Bella tar i mycket mer när hon hoppar vilket ni kommer få se på bilderna. Ev, ska jag oxå tävla bella nu den 29 får se. Ska rida henne lite då och då när min syrra ska rida Simba. Tävlingen med Bella gick sådär, har bara ridit henne  en gång innan, hon hoppade jätte fint till och med hinder 3 då blev hon seg och jag drev jätte mycket, sen stannade hon 2 sec innan hindret och jag var beredd på att vända tillnbaka för att ta mer sats men då hoppar häst jäkeln så jag flög av! men det gick super bra, hoppade klart banan och tjena vilken underbar häst! :)



Ändå nöjd med resultaten! Bella lär ni nog få se mer av i min blogg. (hoppas jag iaf!!)

/ Nathalie

Kommentarer
Postat av: Jennifer

U-P-P-D-A-T-E-R-A !!!!!!!!!!

2011-05-11 @ 09:42:25
URL: http://jeennifermatei.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jag såg resultaten det ståg 0+UTE inta utgick ........... på Ofelia

2011-07-09 @ 10:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0